Επιστροφή προϊόντων
Επιστροφή μπορεί να γίνει σε όλα τα μη προσωποποιημένα είδη. Προϊόντα που φτιάχτηκαν κατά παραγγελία στις προδιαγραφές του πελάτη δεν μπορούν να επιστραφούν.
Για να πραγματοποιήσετε επιστροφή θα πρέπει πρώτα να επικοινωνήσετε μαζί μας είτε τηλεφωνικώς είτε μέσω Email (info@woodtopia.gr), είτε συμπληρώνοντας την φόρμα επιστροφής προϊόντων, όπου θα επικοινωνήσουμε εμείς μαζί σας.
Η επιστροφή του προϊόντος γίνεται με χρέωση του πελάτη εντός 14 εργάσιμων ημερών από την μέρα που έγινε η παραλαβή του. Η αποστολή μπορεί να γίνει με οποιαδήποτε courier επιθυμείτε ωστόσο για την καλύτερη εξυπηρέτηση σας και για χαμηλότερο κόστος προτείνουμε αυτές που συνεργαζόμαστε (SPEEDEX, BOX NOW)
Επιστροφή χρημάτων γίνεται μόνο στην αξία των προιόντων. Οποιαδήποτε άλλη χρέωση από υπηρεσίες της courier δεν επιστρέφεται (πχ. Αντικαταβολή, κόστος μεταφορικών, δυσπρόσιτη περιοχή κλπ).
Το προϊόν πρέπει να επιστραφεί σε άριστη κατάσταση και να συνοδεύεται από την συσκευασία του. Ο πελάτης είναι υπεύθυνος για την ασφαλή συσκευασία και επιστροφή του προϊόντος.
* Επιστροφές δεν γίνονται δεκτές αν δεν εχει προηγηθεί επικοινωνία μαζί μας.
Μπορώ να έχω ένα παράδειγμα επιστροφής;
Για παράδειγμα: Πελάτης έχει παραλάβει και επιθυμεί να επιστρέψει 1 ξύλινο καδράκι αξίας 15€, με κόστος μεταφορικών 3,80€ και κόστος αντικαταβολής 3€. Τα βήματα που πρέπει να ακολουθήσει είναι τα εξής:
1ο βήμα: Επικοινωνεί με την εταιρεία μας και μας ανακοινώνει πως θέλει να προχωρήσει σε επιστροφή του προϊόντος.
2ο βήμα: Αποστέλλει με δική του χρέωση το προϊόν στην εταιρεία μας.
3ο βήμα: Μόλις λάβουμε το προϊόν και ελέγξουμε την κατάσταση του περνάμε στην επιστροφή της αξίας του προϊόντος (στο συγκεκριμένο παράδειγμα 15€). Όπως αναφέραμε και παραπάνω το κόστος μεταφορικών και το κόστος αντικαταβολής είναι χρεώσεις που έχουν καταβληθεί στην μεταφορική και δεν δύναται να επιστραφούν.
Ελαττωματικά/ λάθος προϊόντα
Σε περίπτωση που λάβατε λάθος ή ελαττωματικό προϊόν η εταιρεία μας θα το αντικαταστήσει άμεσα χωρίς κάποια επιβάρυνση.Ο πελάτης οφείλει να αποδείξει ότι το προϊόν που παρέλαβε ήταν ελλαττωματικό/λάθος.
Άρνηση παραλαβής προϊόντων
Σε περίπτωση που πραγματοποιήσετε παραγγελία, σας αποσταλεί και αρνηθείτε να την παραλάβετε, επιβαρύνεστε εξολοκλήρου με το σύνολο των μεταφορικών εξόδων (έξοδα αποστολής και έξοδα επιστροφής) συν το 50% της συνολικής αξίας των προϊόντων της παραγγελίας σας αν πρόκειται για προσωποποιημένα προϊόντα. Η επιστροφή των χρημάτων σας, θα γίνει εντός 14 εργάσιμων ημερών από τη στιγμή που θα επιστραφεί η παραγγελία στην εταιρεία μας.
Η Woodtopia διατηρεί το δικαίωμα ανά πάσα στιγμή και οποτεδήποτε κρίνει σκόπιμο ως εταιρεία να μην κάνει δεκτές και να μην αποστέλλει παραγγελίες σε πελάτες οι οποίοι κρίνει ότι συμπεριφέρονται κατ΄επανάληψη με κακόβουλο ή ανάρμοστο τρόπο.